Final Fantasy XIV Launch Trailer

Den 22:a smäller det. Snart dags att ta sina första stapplande steg in i den mystiska världen Eorzea. Den som ogillade Final Fantasy XI behöver inte göra sig besväret. Spelet är team-based och väldigt strategiskt (gällande placering och job-kombinationer) och ingenting för den som enbart föredrar WoW och dess avarter. Jag har haft tillfälle att testa spelet och är väldigt nöjd, kommer spendera många timmar med min lilla Lallafell Dunedweller från staden Ul'dah. Någon som är intresserad av att följa med den makalösa resan kan höra av sig, resten gör er inte besvär att pröva, ni börjar bara gnälla om WoW. 


Kommentarer
Postat av: Nick

Njae.. jag är ju inte helt ointresserad faktiskt, en del saker låter ju faktiskt riktigt lockande med spelet. Får väl se hur jag känner efter att Sophie har lirat det ett tag.

2010-09-15 @ 11:30:16
URL: http://www.theultimatecombo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0