I'm gonna go play the vidya, catch you fools lata

I takt med att min samling nu precis nått den magiska gränsen på 1000 olika titlar så kände jag att det var dags att sätta fokus på min blogg på det som är fokus i mitt liv. Jag kommer att fokusera till 100% på att kommentera nyheter, trailers och förehavanden i spelvärlden och min samling kommer att få mer rum i bloggen än den tidigare fått med små axplock och retrotexter samt uppdateringar med bilder på alla nya inkomna spel. Det är ett försök att få en mer strukturerad blogg samtidigt som det är ett incitament att få mig att uppdatera oftare, något jag varit totalt värdelös på att göra under tiden jag betraktat den som en digital dagbok som jag inte visste vad jag skulle fylla med. Ser fram emot at dela med mig av det jag tycker allra bäst om med dem som tar sig tid att läsa bloggen, troligen mina närmsta vänner, samtidigt som det ska bli skönt att få börja skriva av sig lite gällande retrotexter, åsikter kring nya testade spel, spel som åker in i samlingen och verkligen dela med sig av tv-spelsmagi när den vart som allra bäst. Att jag väljer att sparka igång under den analkande E3 mässan är förhoppningsvis ett tecken på att jag kommer hålla bloggen relativt uppdaterad under den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: Nick

Yay! sånt här gillas :D

2010-06-12 @ 00:31:11
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0